جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Fri 17 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ ، ساعت ۱۴:۵۶:۱۵

فرمانده منطقه چهارم نیروی دریایی ارتش:
از نگرانی بیگانگان پس ازبرگزاری رزمایش‌ نیروی دریایی خشنودیم

باشگاه خبری فراساحل: فرمانده منطقه چهارم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: از نگرانی و ترس بیگانگان پس از برگزاری رزمایش‌های دریایی و نمایش قدرت جمهوری اسلامی خشنودیم. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی امیر دریادار دوم عرشه افشین رضایی حداد در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهرستان بندرانزلی، اظهار داشت: راهپیمایی یوم الله 22 بهمن امسال بسیار باشکوه‌تر از سال قبل در شهرستان برگزار شد و مردم کشور ثابت کردند که پس از گذشت 38 سال در راه جمهوری اسلامی و حفظ آرمان‌های آن ثابت‌قدم هستند. وی با اشاره به اینکه هدف از اجرای رزمایش‌ها فقط گسترش و ارتقای تجهیزات نظامی نیست، افزود: نیروهای نظامی باید در هنگام صلح تمرین و کسب تجربه کنند تا موجب رفع کاستی‌ها و ضعف‌های موجود شوند که در مواقع لزوم و رزم، عملکرد و واکنش خوبی داشته باشند. فرمانده ناوگان شمال، رزمایش‌ها را به 3 دسته تقسیم کرد و گفت: رزمایش‌ها به‌طور کلی به سه دسته تخصصی، مشترک و مرکب تقسیم می‌شود که به‌ترتیب، آن‌ها را در شمال و جنوب کشور مشاهده کردید اما رزمایش دسته مرکب را که به‌درخواست کشور روسیه در سال گذشته و امسال انجام دادیم، پیش از انقلاب به این امر دست پیدا نکرده بودیم.


دریادار رضایی حداد با اشاره به اینکه در رزمایش‌ها، امکانات و تجهیزات جدید مورد ارزیابی و آزمایش قرار می‌گیرد، افزود: به ‌برکت انقلاب و جمهوری اسلامی، سلاح‌ها و شناورهایی را به دست متخصصان و دانشمندان کشور عزیزمان ساخته‌ایم تا با قدرت و اقتدار از مرزهای آبی کشور دفاع کنیم. فرمانده منطقه چهارم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مورد مراحل اجرای رزمایش جاسک، عنوان کرد: یازده‌هزار نیرو با تمامی تجهیزات را در منطقه مستقر کرده و فاز تاکتیکی را که بحثی بسیار تخصصی و شامل دشمن فرضی می‌شود انجام دادیم و تمرینات روی سطحی چون پرتاب اژدر و موشک در این رزمایش صورت گرفت. وی با تأکید بر اینکه هر رژه نیروی دریایی نمایش قدرت جمهوری اسلامی است، خاطرنشان کرد: مردم هنگامی که این رژه‌ها و رزمایش‌ها را می‌بینند احساس غرور می‌کنند و ملت‌ها و کشورهای دیگر از دور و نزدیک ما را مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌دهند و نگران می‌شوند که چگونه کشوری که در تحریم بوده به این دست‌آورد‌ها دست یافته است.



  کد خبر : 1185
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :